Verzending & Retourneren
Verzending binnen Nederland & Buitenland
Wij versturen al onze bestellingen met Post.nl. Je krijgt dan automatisch de track & trace code via het opgegeven mailadres.
Je dient zelf te checken of je adresgegevens wel kloppen.
De pakketten zijn standaard met track & trace code en zonder verzekering! Dus is het pakket niet aangekomen, kapot of wat dan ook, dan is dit op uw eigen verantwoordelijkheid. Wij kunnen pakketten met een meerprijs verzekerd opsturen. Hou hier aub rekening mee!
Laat dan ook aub binnen 3 dagen weten of je pakket wat verzekerd is, niet is binnengekomen. Dan kunnen we de volgende stappen nemen.
Haal je een pakket niet op bij een post nl punt of laat je ons binnen een week niet horen of je het niet hebt ontvangen, dan vervalt onze verantwoordelijkheid om een oplossing te zoeken.
Bij het bestellen van meer dan 20 stuks van een item, dan vervalt de optie van het annuleren of retourneren. Dit, omdat wij het dan speciaal voor jou hebben besteld.
Levering
Bestellingen worden binnen altijd binnen 2 a 14 werkdagen verzonden (mits er een storing of vertraging is bij Post.nl) Gifterella is niet aansprakelijk hiervoor.
Tijdens de Ramadan/Eid kan het iets langer duren dan de opgegeven 2 a 14 werkdagen. Hou hier aub rekening mee.
Heb je het met spoed nodig, neem dan eerst contact op via app. Dan kunnen we kijken wat er mogelijk is.
Retour
Wanneer je toch niet tevreden bent over het bestelde product (hier gaat het niet om gepersonaliseerde, hygienische en/of grote aantal producten (meer dan 20 stuks)), kan je het product als volgt retourneren:
- Retourneren kan tot 14 dagen vanaf het bezorgmoment.
- Meld je retourzending van te voren aan via info@gifterella.nl
- Stuur het artikel in de originele verpakking, graag met zorg en voldoende gefrankeerd naar het retouradres die wij jou geven.
- Retourzendingen die niet zorgvuldig zijn verpakt kunnen wij helaas niet crediteren
- Zodra wij de retourzending hebben ontvangen sturen wij een bevestiging per mail. Na goedkeuring van je retourzending storten wij binnen 5 werkdagen het bedrag terug op je rekening
- De kosten voor het retourneren worden niet vergoed en zijn dus voor je eigen rekening.
- Let op: Gepersonaliseerde, hygiƫnische,sale en/of groot aantal producten (meer dan 20 stuks) kunnen niet geretourneerd of geruild worden.
Ophalen van uw bestelling
U kunt uw bestelling ook kosteloos ophalen in Rotterdam. Indien u gebruik wilt maken van deze optie, dan kunt u deze verzendmethode kiezen bij uw winkelwagen (laatste stap). U dient eerst de betaling te voldaan, nadat wij de betaling hebben ontvangen zullen wij u appen met het ophaal adres. Dit zal in Rotterdam noord, Crooswijk zijn (5 min van de zwart janstraat vandaan)
Betaalmethodes
Wij bieden 2 opties aan om te betalen voor uw bestelling.
- IDeal (Nederland)
- Bancontact (Belgiƫ)
Nadat u de betaling heeft voldaan zullen we aan de slag gaan met uw bestelling.
Klantenservice
Gepersonaliseerde producten en andere artikelen
Uit religieuze redenen maken wij geen artikelen voor feesten die niet islamitisch zijn. Zoals verjaardagen, kerst, sinterklaas, nieuwjaar etc
#Mocht er een fout ingeslopen zijn op de website , dan houden wij het recht om deze ten alle tijden aan te passen. Dan kun je alsnog het item tegen de juiste prijs aanschaffen of je geld terug krijgen.