Verzending & Retourneren

Verzending binnen Nederland & Buitenland

Wij versturen al onze pakketten met Post.nl. Je krijgt dan automatisch de track & trace code via het opgegeven mailadres.

Voor de verzendkosten, zie website.

Let op, je dient zelf te checken of je adresgegevens wel kloppen. Wij zijn hiervoor niet verantwoordelijk.

Wij verzenden altijd met track & trace. Heb je bijv iets kleins en wil je dit verstuurd hebben met postzegels? dan kan dat ook. Stuur in dit geval een appje, dan gaan we het in orde maken. 

Levering

Alle pakketten worden binnen 5 a 10 werkdagen verzonden (mits er een storing of vertraging is bij Post.nl) Gifterella is niet aansprakelijk hiervoor.

Tijdens de Ramadan/Eid kan het iets langer duren dan de opgegeven 5 a 10 werkdagen. Hou hier aub rekening mee.

Heb je het met spoed nodig, neem dan contact op via app. Dan kunnen we kijken wat er mogelijk is (tegen spoedkosten)

Retour

Wanneer je toch niet tevreden bent over het bestelde product (hier gaat het niet om gepersonaliseerde, hygienische en/of grote aantal producten (meer dan 20 stuks)), kan je het product als volgt retourneren:

  • Retourneren kan tot 14 dagen vanaf het bezorgmoment 
  • Meld je retourzending van te voren via info@gifterella.nl
  • Stuur het artikel in de originele verpakking, graag met zorg en voldoende gefrankeerd naar het retouradres.
  • Retourzendingen die niet zorgvuldig zijn verpakt kunnen wij helaas niet crediteren
  • Zodra wij de retourzending hebben ontvangen sturen wij een bevestiging per mail. Na goedkeuring van je retourzending storten wij binnen 5 werkdagen het bedrag terug op je rekening
  • De kosten voor het retourneren worden niet vergoed
  • Let op: Gepersonaliseerde, hygiënische,sale en/of grote aantal producten (meer dan 20 stuks) kunnen niet geretourneerd of geruild worden
  • Wij sturen altijd eerst een voorbeeld design. Fouten kunnen er snel in sluipen (spoedopdracht etc). Check het design altijd na. Pas als je je akkoord geeft, zullen wij het maken. De verantwoordelijkheid ligt hierbij bij de klant.
  • Geef jij je akkoord en blijkt er toch een fout zijn ingeslopen. Dan kunnen wij helaas er niets meer aandoen, als het gemaakt is. Daarom moet je het altijd goed checken alvorens wij het maken

Ophalen van uw bestelling

U kunt uw bestelling ook kosteloos ophalen in Rotterdam. Indien u gebruik wilt maken van deze optie, dan kunt u deze verzendmethode kiezen bij uw winkelwagen (laatste stap). U dient eerst de betaling te voldaan, nadat wij de betaling hebben ontvangen zullen wij u appen met het ophaal adres.

Betaalmethodes

Wij bieden 2 opties aan om te betalen voor uw bestelling.

  • IDeal (Nederland)
  • Bancontact (België)

Nadat u de betaling heeft voldaan zullen we aan de slag gaan met uw bestelling.

Klantenservice

Info@gifterella.nl

Gepersonaliseerde producten en andere artikelen

Uit religieuze redenen maken wij geen artikelen voor feesten die niet islamitisch zijn. Zoals verjaardagen, kerst, sinterklaas, nieuwjaar etc

U dient ten alle tijden, te houden aan de was instructie van het product. .Het strijken op de opdruk is ten alle tijden afgeraden.

#Mocht er een fout ingeslopen zijn op de website , dan houden wij het recht om deze ten alle tijden aan te passen.  Dan kun je alsnog het item tegen de juiste prijs aanschaffen of je geld terug krijgen.

Btw vrijstelling

Bij ons betaald u geen BTW, we volgen de vernieuwde kleine ondernemers regeling, dwz dat wij geen BTW hoeven te vragen en/of te betalen.